wtorek, 10 sierpnia 2010

Upiekłam dziś coś, czyli będę znów malować:)/ I baked something, so I'll paint again:)

Dzisiaj upiekłam drożdżówki z nektarynkowym nadzieniem:)
Today I baked buns with nectarine filling:)

Użyłam przepisu Liski. Jej sekretny składnik-ZIEMNIAKI!:D przyznam, że byłam zaintrygowana i moja ciekawość zmusiła mnie do wypróbowania przepisu. To najlepsze ciasto drożdżowe jakie kiedykolwiek jadłam. Mało zostało go już, myślę, że po jutrzejszej herbacie zniknie bez śladu..;)
I used the recipe by Liska. Her secret ingredient- POTATOES (!) I must admit I was intrigued so my curiousity made me try that recipe. This is the best yeast cake I've ever eaten. Little of it was left and I think after tomorrow's tea it will disappear without a sign..;)
Namalowałam sobie obraz;) Ale czuję, że to nie koniec bo kiedy mam ochotę na upieczenie czegoś to zawsze zaraz potem mam ochotę na malowanie:D
I painted a picture for myself;) But I feel it's not the end because when I feel like baking something, I always feel like painting something right after:D

Na deser serwuję nowy obrazek kropkowy:

As a dessert I'm uploading a new dotpic:

Miłego dnia!
Have a nice day!
Just

9 komentarzy:

  1. Yum! I would like one or two!
    Great painting too!

    OdpowiedzUsuń
  2. :D come tomorrow!I'll keep some of them for you!;)
    PS. did you see that?:)we posted comments on our blogs at the same time:D
    hugs
    Just

    OdpowiedzUsuń
  3. Merhaba,çok güzel bir blog,sevgilerrrr....

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey it's breakfast time here...these look great!

    OdpowiedzUsuń
  5. welcome annemineli -I have no idea what you wrote but I'm glad you stopped here for a minute;)
    Hey Bo! have a nice day there! I should be preparing lunch now;) these buns are so simple to make:) you can try to do them at home:)

    OdpowiedzUsuń
  6. te drożdżówki wyglądają smakowicie. a nektarynkowe nadzienie musi być pycha. uwielbiam nektarynki (:

    OdpowiedzUsuń
  7. witam Cię Mruczanki:)musiałam zrobić takie nadzienie bo nektarynki nie miały w sobie soku w ogóle..trzeba było coś wymyślić;)dziś powtórka będzie bo bardzo wszystkim smakowały:D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń