środa, 3 marca 2010

Podarunki

Co roku zastanawiam się co dać moim kochanym uczniom z okazji końca roku..i co roku w ostatniej chwili coś kombinuję. Ostatnio przeglądając Geninne's Art Blog (blogdelanine.blogspot.com) natknęłam się na pomalowany kamień. Taki zwykły rzeczny kamień z obrazkiem. Zastanawiałam się do czego może się przydać coś takiego i po chwili namysłu wpadłam na to, że może być on wykorzystany jako przycisk do papieru,innego zastosowania nie widzę,no chyba, że na tacy obok świec, ale myślę o bardziej praktycznym zastosowaniu..hmm.. może wy macie jakieś inne pomysły? Jak tylko stopnieje śnieg, który z powrotem u mnie pada, pójdę nad rzekę wybrać kilka kamieni do pomalowania. Efekty pracy oczywiście sfotografuję moją komórką(od razu przepraszam za jakość poprzednich zdjęć) i pokażę na blogu.
Wiedziałam, że kiedyś wrócę do akryli..:D
udanego wieczoru!
Just:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz