sobota, 9 czerwca 2012

Nie myślcie, że../Don't think, that..

że nic nie robię..! Nie mam tylko skanera! Nowe dotpicsy powstają w różnych miejscach. Na przykład w takim oto ekonotatniku od HolaGood :) w całości zrobiony ręcznie. Bardzo lubię!



that I don't do anything..! I just don't have a scanner! New dotpics are created in different places. For example in such an eco-notebook from HolaGood :) total handmade. I like it very much!

ps Myślę sobie o małym konkursie, w którym do wygrania byłyby plakietki (na agrafce) z dotpicsowymi stworami... i dla osoby z Krakowa darmowe wejście na warsztaty..hmm... co Wy na to?:)

uściski/hugs!
Just


10 komentarzy:

  1. Absolutnie!:))
    Bardzo lubie takie własnorecznie wykonane prace!
    Bardzo mi sie ten pomysł podoba:)) Do dzieła!
    Usciski i pozdrawiam serdecznie!
    a.

    OdpowiedzUsuń
  2. :)) uściski Agnieszko! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, jestem z KRK:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o oo :) no właśnie, obmyślam, chyba będzie możliwość wyboru warsztatu dla dzieci lub dla dorosłych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkurs tak! Warsztaty tak! Plakietki tak!
    Uściski!

    PS Dobrze że z Kiką już w porządku, dziękuję za smsa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, dzięki za trzymanie kciuków :* Plakietki będą dziś projektowane pod kątem druku :))
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń
  7. ekonotatnik!ciągnie mnie do takiej sztuki:)i jak miło do niego powracać zapisując własne myśli.

    uściski!
    miłej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) fajna, przydatna rzecz, która zawsze jest wykorzystana w jakiś kreatywny sposób:) Bo szkoda by mi było tam wpisywać listę zakupów;))
    uściski i miłego dnia Tobie też:)

    J

    OdpowiedzUsuń
  9. :) nawet Cię nie podejrzewałam o nic nie robienie!!! :)

    Jestem za konkursem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och Mi! dziękuję! właśnie za chwilkę wychodzę z pracy ;]
    trzeba rozruszać trochę tego bloga, konkurs będzie zatem:) Jutro będę wiedzieć już może coś na temat plakietek:)
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń