piątek, 29 czerwca 2012

seria: zawody i zmiana zasad :)

Hej Kochani!

nie wiem jak to się stało ale przeoczyłam wyniki candy! Z tej okazji proponuję przedłużenie terminu losowania do przyszłego piątku (6.lipca) i zmianę zasad rozdawnictwa :)
Do wylosowania mamy:


1 darmową wejściówkę dla osoby dorosłej lub dla dziecka na warsztaty w wybranym przez Was terminie/mieście. (W niedługim czasie powinien tu się pokazać program warsztatów, który będzie sukcesywnie uzupełniany:))


dodatkowo można będzie wylosować aż 4 plakietki z dotpicsowym obrazkiem (w poniedziałek wrzucę tutaj ich zdjęcia)

ZASADY:
W komentarzu trzeba wpisać słowo/zdanie, które kojarzy Wam się z obrazkiem poniżej i dodatkowo wpisać czy uczestniczycie w loterii o plakietkę czy o wejściówkę :)
Do dzieła zatem:))





uściski i miłego weekendu!
J.
English version later..:)

11 komentarzy:

  1. "Hau, hau, mój nowy szczek".
    Wejściówka dla dziecka:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Górnik na szychcie spotyka psa Baskervillów". Mamy do sprawy podejście zachłanne i całościowe, i chcemy wejściówkę w Krakowie oraz plakietkę ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Niczego Sobie GÓRNIK?:D a gdzie jego wąsy?;)) jak będą warsztaty to będą i plakietki jako gadżet dla uczestników;)
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń
  4. "-Hau, men...." -> wypowiedziane bardzo luzacko przez psa oczywiście w kierunku niezwykle zdziwionego pana dentysty. Zdziwionego uzębieniem pełnym i zadbanym u psa-luzaka.

    plakietkę poproszę. :)

    PS ja nie wiem, jak to się stało, ze tak dawno nie miałam powiadomień z Twojego bloga. Wchodzę.. a tu tyyyyle nowości... Damn it- pomyślałam... i już nadrabiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ''O tu, tu. Mam nowy ząbek.''

    a ja poproszę taką ładną plakietkę :) chyba, że warsztaty będą i we Wrocławiu? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuzia, jak to się mogło stać?:)))na prawdę dużo się tu dzieje ostatnio:)


    Vinka! warsztaty we Wrocławiu będą:)))) uwielbiam Wrocław, jakże mogłabym nie wpaść tam:)
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń
  7. "OTWÓRZ PYSK KUDŁATY, DAM CI LIŚĆ SAŁATY.
    NIE?
    HM... :(
    OTWÓRZ PYSZCZEK MÓJ KOCHANY, DAM CI ZA TO ŁYK ŚMIETANY :)"

    OdpowiedzUsuń
  8. "Panie doktorze, szczęka mi opadła"
    "Widzę, ta co ostatnio ci wprawiłem też"

    my zawalczymy o plakietkę - większe szanse :)

    OdpowiedzUsuń