poniedziałek, 10 czerwca 2013

what turns you on? co Cię kręci?

Zawsze podziwiam ludzi z pasją. Niemal codziennie spotykam ich na swojej drodze. Czasami udaje mi się z nimi porozmawiać, czasami te rozmowy trwają godzinami. Ale nie męczą, wręcz przeciwnie. Dla mnie, mogłyby trwać jeszcze dłużej. I moment kiedy czuję od tych osób niesamowitą energię, której nie można z niczym innym pomylić, jest najlepszą rzeczą, która mi się przydarza. 



Całkiem niedawno, parę lat temu doszłam do wniosku, że właśnie ta pasja, to co nas wszystkich kręci, jest dla mnie najważniejsze. Chwila, kiedy czujesz ten dreszcz i gdzieś w brzuchu kotłujące się emocje..mam nadzieję, że wiecie o czym piszę! :)
Dziś czeka mnie bardzo pracowity dzień. I cieszę się z tego bardzo. Kolejna edycja Blog Experts się zbliża. W Kinie Kijów, pojawią się osoby, które mają tę energię. Bardzo mnie to kręci. Ale nie tylko to.
Dziś zobaczyłam coś, czego już nie mogę się doczekać. Premiera audiobooka. Na totalnie innym poziomie. Wszystko niesamowicie dopracowane. Postaci, dźwięki, odgłosy miasta nagrywane w miejscach z książki. Piszę o historii "Karaluchy" napisanej przez Jo Nesbø. Bardzo się cieszę, że mogę obserwować jak ta branża się rozwija. Kiedyś audiobooki były tylko słowem mówionym. Zero polotu. 
A to, co przyszykowali twórcy "Karaluchów" to prawdziwa uczta. Nowa jakość. Z resztą sami zobaczcie..:)




Twórcy:
reżyseria: Krzysztof Czeczot
muzyka: 3/4 zespołu Pink Freud (Wojciech Mazolewski, Adam Baron, Rafał Klimczuk) Aleksander Baron, Natalia Przybysz
aktorzy: Danuta Stenka, Iza Kuna, Borys Szyc, Robert Więckiewicz, Łukasz Simlat, Bogusław Linda.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz