piątek, 21 stycznia 2011

co za tydzień../what a week..

To był bardzo intensywny, męczący tydzień a piątek..hm..mimo, że już w praktyce mamy weekend nie mam sił na nic więcej niż książkę/film i położenie się do łóżka..Pamiętaliście o telefonie do babci?:)

tak się dziś czuję../the way I feel today..

It was a very intensive, exhausting week, and Friday..well..although in practice we've got weekend, I have strenght for nothing more than a book/movie and going to bed.. Did you remember to call your grandma?:)

 lubicie krety?/do you like moles?
uściski/hugs
Just

10 komentarzy:

  1. Cudne te rysunki!:)
    Żywego kreta mieliśmy po sąsiedzku w te wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj jadę do babci z życzeniami :) Również miałam intensywny tydzień ;| Uściski! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Delie,dziękuję:)zawsze chciałam zobaczyć kreta na żywo..nieosiągalne to chyba;)
    Kasiu, uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje rysunki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Just, this is so cute. I like your little space here! And happy 2011 to you too!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Joasiu:)) pozdrowienia!
    Heather, thank you :)hugs
    J.

    OdpowiedzUsuń
  7. thank you for ur sweet comment as always! I think you are so lovely and your blog is also. I so wish I spoke ur language, it looks so beautiful and sophisticated n I'm sure it sounds like it too. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ;) Sarah, people say that Polish is one of the most difficult languages in the world-they compare it to Chinese;)it's much easier to learn other languages speaking this diffficult one;)
    thank you for your nice comment;)
    hugs
    J.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te krety są fantastyczne. Bardzo, ale to bardzo mi się podobają!
    O babciach pamiętałam, tylko o dniu dziadka zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję Ci Małgosiu:)
    ja załatwiłam wszystkich za jednym razem..;)
    uściski
    Just

    OdpowiedzUsuń