piątek, 28 stycznia 2011

plan działania na ferie/ winter holidays schedule

Dziś ostatni dzień pracy. Zaczynamy ferie:)) Mam dwa tygodnie. Prawdopodobnie nie jadę nigdzie, ale nie przeszkadza mi to bo już mam plan na zrobienie kilku projektów:)
Pierwszy z nich to dokończenie kilku następnych figurek z gliny i broszki. Drugi to recyklingowe lampki. Trzeci to bardzo ważna sprawa:) Zobaczyłam ten post u Lizy i zainspirował mnie, żeby nauczyć się robienia na drutach z t-shirt yarnu :) Skontaktowałam się z Joasią, która pisała o t-shirt yarnie na swoim blogu tutaj i zaoferowała mi pomoc przy uczeniu się tej sztuki! dziękuję Ci Asiu:))
Oczywiście będę miała mnóstwo czasu na to, żeby rysować moje następne obrazki;)
Do zobaczenia! udanego weekendu!
uściski
Just

;)

Today was the last day of work. The winter holidays begin:)) I have two weeks. Probably I'm not going anywhere but it doesn't disturb me because I have planned a few projects:)
First of all I need to finish some clay figures and brooch. Second project are recycling lamps. Third one is a very important thing for me:) When I saw this post on Liza's blog, it inspired me to learn t-shirt yarn knitting :) I contacted Joanna, who wrote about t-shirt yarn here on her blog and she offered me her help :) thank you Joanna:))
Of course I'll have a lot of time to paint my dotpics too;)
Have a nice weekend and I hope to see you soon here!
hugs
Just

8 komentarzy:

  1. Piękny piesek! :-) Glina niestety nie jest moją mocną stroną... ciekawa jestem Twoich figurek. Czekam na zdjęcia. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że się podoba;) gliny spróbowałam niedawno, z ciekawości kupiłam jedno opakowanie, do tej pory go nie zużyłam do końca:)Część wykorzystałam do zrobienia breloczków-wisiorków (były w poście z noworocznymi życzeniami:))
    uściski
    Just

    OdpowiedzUsuń
  3. Puf z koszulek jest niesamowity. Jestem ciekawa, czy robienie na takich wielkich drutach/szydle okaże się bardzo trudne. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pufy wyglądają genialnie prawda?:) Oczywiście nie będę ich robic bo muszę się najpierw nauczyc podstaw:)zdam relację- na szydełku potrafię zrobic coś małego, nigdy nie porywałam się na nic więcej niż broszka-może byc zabawnie zatem:) Mam nadzieję,że jakoś to pójdzie:)) podoba mi się to,że t-shirt yarn jest gruby i szybko widac efekty pracy;)pozdrawiam!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm happy you'll be so creative on your break! Can't wait to see how it all turns out. Enjoy... and rest, too!

    OdpowiedzUsuń
  6. ;)) Liza thank you:)I'll show the effects asap;)
    hugs
    J.

    OdpowiedzUsuń
  7. ambitne plany :-) ja to pewnie bym poleżała ale Ty pracuś jesteś! powodzenia i miłego dnia :-DDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. i na leżenie jest czas :)) trochę jestem pracuś, zwłaszcza jak sobie coś umyślę;)
    uściski miłego dnia!
    J.

    OdpowiedzUsuń