czwartek, 13 stycznia 2011

wypełniając postanowienia noworoczne.. / fulfilling my new years resolutions..

Safari część II../Safari part II

Wiem wiem..na safari nie ma takich zielonych wzniesień, ale pamiętajmy,że obrazki powstają z chaotycznie rozsypanych kropek i ciężko je tak zaaranżować w logiczną całość ;)

I know, I know..On safari there are no such green hills but let's remember, that these pictures are made of the connected dots and it's really difficult to arrange them into a logic image ;)

Teraz zabawa w chowanego..
Now let's play hide and seek..
Czy czegoś wam tutaj nie brakuje?/Isn't there anything missing here?

Ciąg dalszy nastąpi../To be continued..
udanego dnia!/have a nice day!
Just

9 komentarzy:

  1. Cudny zwierzyniec! :-) A słoń z żyrafą wyglądają jakby się zakochali <3
    A co do brakowania... wszystko jest na swoim miejscu! :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi dziękuję Kasiu! w ostatnim obrazku zapomniałam o ogonie drugiego rudego kocura;)
    pewno schował go gdzieś dobrze;)
    uściski!
    Just

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje też świetne!

    czym malujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. oj!:) fajne
    A daloby sie zrobic Twoja wersje pandy??
    Ja uwielbiam te stworzenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Vinko-dziękuję:) te obrazki to atrament i akwarele na papierze grubszym
    Arbuziary-dziękuję za miłe słowo i wyzwanie- wezmę je pod uwagę-poszukam pand wśród zawijasów:)
    uściski!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze stworzonka :) Zawsze przyprawiają mnie o uśmiech, mają w sobie coś sympatycznego te Twoje zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Haniu:) ostatnio zaglądnęłam do tych pierwszych kolorowych i bardzo mi poprawiły humor:) dobrze,że są i że w jakiś sposób się pojawiły.. cieszą mnie, mimo,że to coś tak małego:)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. So beautiful! I love your drawing- you are so talented!

    OdpowiedzUsuń